Sunday, October 27, 2013

I am Shaklee Distributor

 Assalamualaikum..Holla!! :)

  • Saya ialah Pengedar Sah Shaklee di Pulau Langkawi, Kedah.
  • (Shaklee ID : 1067651).
  • Cash On Delivery (COD) sekitar Pulau Langkawi.
  • Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei, menggunakan Poslaju, GDEx atau Citylink.
  • Ha!! Jom pakat2 mai beli dgn saya, banyak keistimewaan yg anda akan dapat:
  1. Promosi dan harga istimewa
  2. Jadual makan vitamin
  3. Konsultasi percuma
  4. Peluang menambah "side income"..
  • Sesiapa yang ada rasa-rasa teringin nak menjadi ahli, jangan malu-malu,jangan segan-segan, hubungi saya..hehhe..banyak kelebihan weh kalau hangpa jadi ahli. Antaranya jemputan ke group khas facebook.. 
UNTUK SEBARANG PERTANYAAN & PEMBELIAN,sila hubungi kami di:
  • email: noormaimunahahmad@gmail.com
  • facebook: Mun Ahmad (pm ye!!)
  • sms: 019-444 8980
 ~ Jika anda ingin walk in sendiri membeli di branch shaklee menggunakan ID SHAKLEE saya, sila email ke noormaimunahahmad@gmail.com. Dan saya akan guide jadual makan yang betul.okey :)

No comments:

Post a Comment